Ofte stillede spørgsmål

Du er altid velkommen til at kontakte os. Har du spørgsmål til en vare, eller er i tvivl om en størrelse, pasform eller farve kan du skrive til os på emma@everneed.dk Vi gør hvad vi kan for at svare dig hurtigst muligt. Er du interesseret i at forhandle everneed produkter i din butik kontakt os på mail@everneed.dk

 

Kan jeg ændre i min ordre når den er gennemført?

Vi kan desværre ikke tilføje produkter til din ordre, som du allerede har godkendt. Årsagen hertil er grundet din sikkerhed. Vi kan aldrig hæve mere, end det du selv har godkendt.

Indtast evt. en ordre mere og send os en besked på mail om at du har to ordre liggende hos os. Så prøver vi så vidt muligt at slå de to ordre sammen i én pakke så du slipper for fragten 2 gange 😊 Pigerne på lageret er dog lynhurtige, og vi kan derfor ikke garantere det 100% Men send os endelig en mail, og vi vil gøre vores bedste

 

Jeg har fortrudt mit køb

Alt efter hvor langt din ordre er i vores system, vil vi kunne ændre/annullere den. Hvis den er igangsat på lageret, har vi ikke mulighed for ændringer. Skulle vi have afsendt din pakke, er du naturligvis altid velkommen til at returnere pakken til os. Har du bestilt med DAO eller PostNord kan du benytte din vedlagte returlabel. Beløbet 39kr. vil blive fratrukket din købsbeløb når vi modtager din pakke.

Når din annullering er godkendt, vil du modtage en bekræftelse på mail, og pengene vil blive frigivet. Har du betalt med MasterCard eller VisaElectron, kan pengene reserveres i op til 30 dage. Det er din aftale med din bank som bestemmer reservationens varighed.

 

Jeg havde en ting i min kurv, men nu er den væk

Varen er først din, når du har gennemført din bestilling. Selvom du har en vare i din kurv, er den ikke endeligt reserveret til dig.

 

Jeg mangler en vare i min ordre

Vi dobbelt tjekker altid alle ordrer flere gange inden vi sender dem afsted. Pakkefejl kan desværre ske, og det beklager vi meget. Du skal her sende os en mail på emma@everneed.dk , og vi skynder os naturligvis, at sende den manglende vare. Er vi uheldige og der ikke er flere på lager, vil du få besked herom på mail eller via opringning af en af vores søde piger

Det kan sjælden hænde, at der opstår fejl på vores lager, som gør vi ikke kan levere dele af din ordre. Dette beklager vi naturligvis. Her vil vi naturligvis også kontakte dig med det samme

 

Jeg har modtaget en forkert vare

Det beklager vi super meget! Pakkefejl kan ske i travlhed. Du henvender dig blot til os på emma@everneed.dk og vi løser det  lynhurtigt

 

Gaveindpakning

Ønsker du dine gaver pakket fint ind, skal du vælge gaveindpakning ved hvert af de produkter du ønsker pakket ind.

Det koster 10,00 kr. Har du gennemført din ordre uden at vælge indpakning, er det ikke muligt for os at rette det efterfølgende, da vi ikke kan trække flere penge på din konto, end hvad du selv har accepteret i dit oprindelige køb.

 

Ordrebekræftelse

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, ligger den temmelig sikkert i dit spamfilter. Hvis ikke kontakter du os endelig og vi gensender ny til dig

 

Returnering og tilbagebetaling

Vi tilbagefører dine penge, så snart vi har modtaget og kontrolleret din returnering. Der kan gå mellem 5 – 7 hverdage, før vi modtager din returnering. Du får automatisk en bekræftelse pr. e-mail, når vi modtager din returnering og vi har tilbageført dine penge. Ved betaling med betalingskort går der kun få dage, før du modtager dine penge.

Vi anbefaler at der returneres som en forsikret pakke og med Track & Trace nummer så vi altid kan finde din pakke.

Læs mere om returnering og ombytning her

Kundeservice telefon: 71906014

Telefonen er åben alle dage fra 11 – 16

 

Jeg har ikke modtaget min ordre

Tjek om du på din ordrebekræftelse har oplyst korrekt navn og adresse.

Hvis du ingen ordrebekræftelse fået, har du muligvis indtastet mailadresse forkert?! Den kan også ligge i dit spamfilter – er din ordre gennemført?

Tjek om du har bestilt en vare, som står til  ”forudbestilling”. Hvis du har bestilt en vare, som er sat til forudbestilling, så sendes din ordre først, når denne er hjemme. Vi oplyser altid hvilken uge vi sender varen ud. Det oplyser vi om i produktbeskrivelse ved varen.

 

Kan jeg få gratis fragt

Ja når du handler over 500kr. så opnår du gratis fragt.

 

Kan jeg afhente min ordre hos jer

Ja – du er altid velkommen til at afhente din ordre hos os i Horsens – læs mere under punktet her .

 

Reklamation Jeg har modtaget en vare med en fejl

Skriv en mail til emma@everneed.dk. Du skal i mailen beskrive varens stand, samt med sende et billede. husk at notere dit ordrenummer i mailen.

 

Rabatkoder

Når du kommer til checkout, skriver du blot din rabatkode i feltet ”rabatkode/gavekort”.

 

Min rabatkode virker ikke

Se evt. efter om du skriver rabatkoden korrekt – om du bruger et stort forbogstav eller lign. Nogle gange tilbyder vi rabatkoder som ikke gælder på hele vores sortiment, dette vil være oplyst i den pågældende nyhedsmail, Facebook opslag osv.

Det er ikke muligt at kombinere 2 rabatkoder på 1 ordre.

 

Jeg glemte at indtaste min rabatkode

Dette kan vi hurtigt fikse. Send os en mail på mail på emma@everneed.dk og vi sørger for at din rabat bliver fratrukket.

 

Jeg købte varer i sidste uge og kan nu se I tilbyder rabatkode 

Vi forkæler løbende alle jer skønne kunder <3 Vi kan desværre ikke håndtere at skulle gå bagud og kreditere på ordre. Men du er velkommen til at benytte den nye rabatkode på din næste ordre, hvis rabatkoden ikke er udløbet inden du shopper næste gang 😊

 

Returnering

Skal jeg selv betale for mine retur varer?

Du bestemmer selv om du vil bruge vores medsendte returlabel. Vi fratrækker gebyr på 39 kr. som det koster at få tracking (forsikring) på sin pakke. Det står dig dog frit for at bruge vores vedlagte returlabel eller om du hellere vil benytte din egen. Husk blot at du selv har ansvaret for pakken indtil vi modtager den.

Ved ombytning til anden str. er det 100% GRATIS at bruge vores returlabel!

Køb returlabel her

 

Nyhedsmail

Jeg vil gerne skrives op til at modtage nyhedsmail og også modtage min rabatkode på 10% Du skriver dig op her https://everneed.dk/#!/nyhedsbrev

Vi sender ofte nyhedsmail ud, hvor du kan følge med i nyheder, få rabatkoder til everneed samt masser af andet lækkert

 

Jeg vil gerne afmelde mig nyhedsbrevet

Du kan til hver en tid afmelde dig vores nyhedsmail. I bunden af alle vores nyhedsmails finder du et link, hvor du kan afmelde dig vores nyhedsmail

Fik du ikke svar på det du søgte skal du endelig ikke tøve med at kontakte os 🙂